lørdag 2. mai 2009

Nøtter og tørket frukt


Det er få ting jeg synes er mere irriterende enn mennesker som prøver å overbevise meg om at nøtter og tørket frukt er et supert alternativ til sjokolade. Ingen som har smakt sjokolade kan da mene noe så dumt! Men det kan allikevel være et fint, lite mellommåltid når det er noen timer siden lunch, men fortsatt lenge til middag og kan faktisk også dekke litt søtsug. Desuten er det sundt - tørket frukt inneholder masse fiber, mineraler og vitminer og nøtter er en god proteinkilde og inneholder sunde fettsyrer. Her er det tørkede aprikoser, lyse jumbo-rosiner og cashewnøtter, men det finnes mye annet også, så smak deg frem til dine favoritter.

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Eg lenkar til deg i bloggen min, for eg syns fleire burde få sjå den fine bloggen du lagar!

    SvarSlett